TAXIROY

Maila-, skriv insändare- tala om vad du tycker! [email protected] - nu kan du även följa mig på twitter: @Taxiroy Du kan även nå mig på telnr: 0790 53 29 39 Swish: 0790 53 29 39

HAR DU NÅGOT ATT BERÄTTA?

Kategori: Allmänt

För att kunna hålla igång denna blogg och uppdatera med jämna mellanrum behöver jag hjälp av dig! Kanske du har någon rolig eller mindre trevlig taxihistoria att berätta, eller åsikter om taxibranschen, ja vad som helst som rör denna turbulenta bransch.

Skriv en insändare eller maila mig-, eller varför inte ringa mig- tel: 0760 55 44 55, så lägger jag in det på bloggen, du är givetvis anonym.

KOMMENTARER:

  • Tina säger:
    2012-05-28 | 11:02:00

    Åker alltid med Stockholms Taxi och här gjort detta under många år men ibland händer saker som jag inte tycker skall hända.

    För en del år sedan tog jag Stockhoms Taxi från Bromma flygplats och bad att han skulle köra över Solna. Fick till svar att det gick fortare över stan. Jag vidhöll min önskan om resa över Solna men taxi föraren vägrade och körde mig över stan.

  • Tina säger:
    2012-05-28 | 11:14:35

    Som trogen Stockholms Taxi kund råkar man ut för saker som man inte tror skall hända.

    På väg från City till Bromma flygplats började jag undra varför taxiföraren stannade så länge vi olika trafik stopp. Han verkade vilsen. När han bad mig tala om ifall han skulle köra till höger eller vänster och jag upptäckte taxikartboken i hans knä var jag på väg att byta bil.

    Ett antal gånger vid dåligt väder har jag råkat ut för taxiförare som inte vill lämna sin bil utan låter mig försöka öppna bagageluckan för att stoppa in eller ta ur mitt bagage. Varför är vissa i serviceryrken när de ej platsar

Kommentera inlägget här: