TAXIROY

Maila-, skriv insändare- tala om vad du tycker! [email protected] - nu kan du även följa mig på twitter: @Taxiroy Du kan även nå mig på telnr: 0790 53 29 39 Swish: 0790 53 29 39

SENASTE NYTT OM GASEN

Kategori: Allmänt

Tydligen så är det flera projekt på gång nu... B.la ska Högdalstippen få en gasstation för sopbilar  och enligt Swedish BioGas skall det startas tillverkning av gas senast oktober 2010... i Skarpnäck! Som genererar 10 miljoner kubikmeter gas i ..........Den jag frågade visste inte vad han skulle svara! 

Det är bara det att när det gäller Högdalstippen så har arbetet inte ens kommit igång ännu!  och när det handlar om  biogasanläggningen i Skarpnäck som enligt uppgift ska stå klar hösten 2010 så återstår det ju att se förstås...

Tillåt mig tvivla förstås, det funkar kanonbra i Skåne och i Göteborg, men i Sveriges huvudstad är det katastrof och skandal!!



KOMMENTARER:

  • Sigrid säger:
    2009-12-27 | 10:48:20

    Underbar blogg Peter! Fortsätt skriv, det är så spännande att se vad våra grymma förare får stöta på!

  • malin säger:
    2009-12-29 | 04:34:22

    Ja nu har du minst två växelläsare! Keep up the good work så får du säkert fler!

  • Peter säger:
    2009-12-29 | 06:36:04

    Jag vill tacka för de vänliga och inspirerande orden och lovar att komma med mycket mer spännande? saker! Skall sammanställa lite grejer först...

Kommentera inlägget här: