TAXIROY

Maila-, skriv insändare- tala om vad du tycker! [email protected] - nu kan du även följa mig på twitter: @Taxiroy Du kan även nå mig på telnr: 0790 53 29 39 Swish: 0790 53 29 39

SNART SERIESTART: SVENSKATAXIMORD

Kategori: Allmänt



Med anledning av att jag kör taxi och därför finner ett speciellt intresse just för detta ofta utsatta yrke tänkte jag inleda en serie om taximord som begåtts i Sverige.


Information kommer att inhämtas från alla möjliga upptänkliga källor och allt som jag kan hitta kommer att avslöjas, b.la namn och nuvarande status på förövarna i den mån det går att finna uppgifter om dessa.

Jag är inte journalist så allt kanske inte blir så välskrivet men man gör så gott man kan. Meningen är att servera information om dessa vansinnesdåd. Troligtvis dramatiseras dåden lite men inga förvanskningar av fakta kommer att ske.

Första delen kommer inom en snar framtid och förhoppningsvis skall en ny del kunna publiceras en gång i månaden.

Väl mött.







KOMMENTARER:

  • LasseLucidor säger:
    2010-06-23 | 15:35:04

    Det ska bli intressant, fortsätt så.

  • biggsipop säger:
    2010-08-06 | 14:58:51

    intressant läsning

Kommentera inlägget här: