TAXIROY

Maila-, skriv insändare- tala om vad du tycker! [email protected] - nu kan du även följa mig på twitter: @Taxiroy Du kan även nå mig på telnr: 0790 53 29 39 Swish: 0790 53 29 39

TAXIVÄRDAR = KLASS FÖR SIG!

Kategori: Allmänt

Jag är relativt ny i denna (Taxi) bransch, 4 år nu och jag vill på detta sätt hylla våra Taxivärdar som i ur och skur står där för oss!!!  Klädda som Eskimåer möter de oss ute på gatan och söker styra oss förare till kund!  Kunder som stolpar in i "min" taxi brukar sitta en lång stund och tala om "klass". "stil". m.m... "senaste kunderna jag hade under fredagsnatten sa att det verkligen tyder på stil o klass när man har värdar där!
Man känner sig betydelsefull då!

(Taxivärd: personal från Taxi Stockholm som ställer upp vid stora fester och event för att se till så att kunderna får tag på taxi utan störningar)

Kommentera inlägget här: