TAXIROY

Maila-, skriv insändare- tala om vad du tycker! [email protected] - nu kan du även följa mig på twitter: @Taxiroy Du kan även nå mig på telnr: 0790 53 29 39 Swish: 0790 53 29 39

DENNA KILLE LIGGER RISIGT TILL HEMMA

Kategori: Allmänt

Lörd 0300 ca. Ett slagsmål mellan en man och en kvinna i 40-årsåldern vid Upplagsvägen i Årsta (båda rejält överförfriskade)  resulterade i att mannen kastade sig framför en Taxi-kurirbil och bad om att få bli överkörd...!?

Detta par hade enligt uppgift börjat slåss redan inne i taxin varför Taxikurir-chauffören stannade bilen mitt på vägen. Paret klev ur utan att betala och fortsatte gräla.
Jag råkade åka förbi med kunder i bilen...,stannade, vevade ner rutan och frågade kurirföraren om han behövde hjälp. -"Jag har problem med den mannen" svarar han då.

Då ser vi allihop i "min" taxi hur killen slår till tjejen, min kund i baksätet rusar ut, tar tag i han som slår, jag följer efter för att vara backup eller nåt sånt. Killen börjar veva som en väderkvarn, snubblar och kryper till fronten på kurirbilen där jag passar på att ta kort.

Då går tjejen fram och betalar resan!

Spännande yrke det här. 


Undrar hur detta par mår idag. (eller: "kör över mig" som han sa)

Kommentera inlägget här: