TAXIROY

Maila-, skriv insändare- tala om vad du tycker! [email protected] - nu kan du även följa mig på twitter: @Taxiroy Du kan även nå mig på telnr: 0790 53 29 39 Swish: 0790 53 29 39

TÅG KÖRDE PÅ MAN - KLARADE SIG MED SÅRSKADA

Kategori: Allmänt

Exakt 01.05 fick jag en körning från Centralstationen mitt i Stockholm. Tre personer från SJ hoppade in i bilen och ville åka till en olycksplats där ett tåg kört på en man i 40- årsåldern. Platsen var möllebadet som ligger mitt emellan Salem och Tumba ca 2.5 mil söder om stan.

Först befarades att personen omkommit men det visade sig att han klarat sig med lättare blessyrer. Snacka om änglavakt!

Jag fick stanna kvar på plats för att köra tillbaka lokföraren och tågvärden som chockats av olyckan.


Fullt pådrag efter misstänkt dödsolycka.

Kommentera inlägget här: