TAXIROY

Maila-, skriv insändare- tala om vad du tycker! [email protected] - nu kan du även följa mig på twitter: @Taxiroy Du kan även nå mig på telnr: 0790 53 29 39 Swish: 0790 53 29 39

VAD SKA MAN MED FIENDER TILL - NÄR MAN HAR KOLLEGOR

Kategori: Allmänt

Vi har max 1500 bilar ute, ungefär 4500 anställda och det vore ju ett underverk om alla kunde komma överens med varandra.

Sanningen att säga är kollegorna det största problemet du kan ha under ett pass... Kurir och 020 är inte ens konkurrenter.

Alla kollegor man möter och pratar med har naturligvis kört in en mycket större kassa än vad du själv gjort, det låter så bra och allting är fulländat närapå ända tills jag ber om att få se körrapporten, ;) ingen som vill visa den förstås...

En grundläggande regel hos TXS är att fråga kunden du kommer till om han eller hon har beställt taxi hos oss TXS. Vet inte hur många gånger jag kommit till en adress och sett en annan TXS bil fara iväg med "min" kund...

De ligger o lurar där, som reptiler som bara väntar ut sitt byte, skiter i allt vad etik och moral är,   en rolig grej är kunden som beställde kontokörning till en viss bil och fram kom en helt annan TXS bil och sa att "det går bra med mig också". Så denne taxichaufför som jobbar/  jobbade inom TXS for iväg med kunden för att vid slutdestinationen upptäcka att det var en kontobeställning och allt gick att spåra... 




    

 


Kommentera inlägget här: